НЕ Е ДОВОЛНО ДА ИМАШ ИДЕЈА: 4 СТРАТЕШКИ ЧЕКОРИ ЗА ДА ГО ИЗГРАДИШ СВОЈОТ СТАРТАП, БИЗНИС ИЛИ НЕВЛАДИНА ОРГАНИЗАЦИЈА

Многу луѓе имаат одлична идеја. Но, само малкумина успеваат да ја реализираат на начин што ќе создава вистинско влијание и одржлив раст. Зошто?

Затоа што идејата е само почеток. Потребна е стратегија и поврзување со пазарот или заедницата.

Во продолжение се 4 чекори за раст и развој, кои се основа на нашите консалтинг услуги за стартапи, мали бизниси и организации.

1. Стратегија што продава

Добар продукт или услуга не значи автоматски успешен бизнис модел. Ќе работиме на изработка на јасна маркетинг и продажна стратегија, која се темели на твоите вистински клиенти/корисници и нивните потреби.

👉 Кој е твојот пазар? Дали навистина твоите клиенти се спремни да платат за твојот продукт или услугата? Како комуницираш? Кој е твојот план за продажба?

2. Цената те позиционира

Цената не е само бројка – таа зборува за тоа како те гледаат клиентите: дали им пренесуваш вредност, доверба и квалитет. Заедно ќе го дефинираме ценовниот модел кој најдобро ќе ја прикаже вредноста на твојата понуда, ќе одговара на пазарот и ќе ги следи твоите цели за раст.

Дополнително кај многу невладини организации, често среќаваме креативни и влијателни проекти, но тие не успеваат да станат долгорочни. Не затоа што се немаат добра идеја, туку затоа што недостасува знаење како да се постави ценовен модел, понуда и стратегија за монетизација.

👉 Дали наплаќаш премалку? Дали знаеш колку би платиле твоите клиенти? Како ја комуницираш таа вредност?

3. Позиционирање: Наместо да бидеш сè за секого, биди вистинското решение за вистинските луѓе

Голема грешка на многу нови проекти/идеи/бизниси е што сакаат да им се допаднат на сите. Но, најголемите брендови се јасно позиционирани. Ќе ти помогнеме јасно да го поставиш својот бизнис или организација на пазарот или пак да го ре-позиционираш доколку тоа е потребно.

👉 Кој е твојот идеален клиент? Што е тоа што те прави различен и зошто би те избрале токму тебе? Каква вредност добива клиентот од твојата понуда и дали таа вредност јасно се комуницира? Како мислиш дека моментално те гледаат твоите клиенти и дали тоа се совпаѓа со сликата што сакаш да ја пренесеш?

4. Вмрежување што гради партнерства, не само контакти

Успехот не се гради сам. Вистинското вмрежување не значи само „присуство на настани“, туку стратешко градење на партнерства и релации кои отвораат врати, проекти и препораки.

👉 Ќе добиеш поддршка за да се поврзеш со вистинските луѓе и организации. Без разлика дали започнуваш нешто свое, или веќе водиш организација што сака промена и свежа енергија – стратегијата е она што ја претвора идејата во реалност.

Ако сакаш насока и поддршка во градење на маркетинг и продажни стратегии – тука сме да ти помогнеме.

Слични објави

ШТО Е КАРИЕРЕН ЦЕНТАР?

Во последниве години, зборот „кариерен центар“ се појавува сè почесто. Универзитети, академии и различни образовни институции го користат во своите програми, веб-страници и брошури. Но, ајде реално да се запрашаме: Каде е тој центар? Дали можеме да го посетиме физички или пак онлајн? Дали можеме да побараме услуга со цел да добиеме насочување, советување, план, поврзување, стратегија без да сме дел од некоја образовна институција? Дали навистина постои?

Повеќе >

5 НАЈЧЕСТИ ГРЕШКИ КОИ ЛУЃЕТО ГИ ПРАВАТ КОГА БАРААТ РАБОТА

Потребата од нова работа не е само предизвик, туку и шанса. Сепак, многумина го започнуваат процесот со неточни претпоставки, шаблонски пристап и без јасна стратегија што често води до фрустрација, одбивања или долгорочна стагнација.

Повеќе >

НЕ ТИ ТРЕБА САМО РАБОТА – ТИ ТРЕБА ЈАСНА СЛИКА ЗА СЕБЕ СИ

Во свет каде професиите исчезнуваат побрзо од што се појавуваат, а промената е постојана, сликата за себе и светот околу себе е најсилната конкурентска предност. Кариерата е комбинација од вештини, вредности, избори и стратегии.

Повеќе >

    За нас

    Првиот самостоен КАРИЕРЕН ЦЕНТАР во Македонија настанува од искрена потреба да се понуди вистинска поддршка на сите кои се наоѓаат пред клучна кариерна одлука, без разлика дали се средношколци, студенти, професионалци кои сакаат промена или основачи на бизниси кои имаат потреба од јасна насока.

    Како човек кој повеќе од 14 години активно работи во полето на неформалното образование и е дел од развојот на бројни тренинг програми за доедукација и преквалификација во ИТ и креативните индустрии, ја чувствувам оваа иницијатива како лична и професионална должност. Воедно сум ко-сосновач на StartUp Club Skopje, каде веќе неколку години помагам на стартапи и мали бизниси во нивниот раст.

    Во изминатите девет години, сум работел со над 300 лица годишно во процес на нивно кариерно насочување и развој. Како автор и ментор на предметот „Кариера“ во рамки на академиите на Skala School, секојдневно го олеснувам процесот на вмрежување меѓу студентите и индустријата, со цел полесно пронаоѓање на работа или добивање практично искуство.

    КАРИЕРНИОТ ЦЕНТАР го замислив како простор каде секој поединец ќе може да добие јасна поддршка во донесувањето на важни одлуки, било да станува збор за избор на образование, промена на професија, унапредување во кариерата или започнување на сопствен бизнис. Ова не е само сервис, туку мисија што го поставува човекот во центарот на вниманието.

    Нашата визија е КАРИЕРНИОТ ЦЕНТАР да прерасне во независно и доверливо тело што ќе го унапредува системот на кариерна поддршка во целата држава. Работиме со физички и правни лица, со образовни институции, со компании и организации, секогаш со една цел – да го овозможиме следниот чекор во нечие професионално патување.

    До 2030 година се очекува преку 80% од денешните професии да исчезнат или да претрпат значајна трансформација. Истовремено ќе се појават стотици нови работни позиции. Во ваков динамичен свет, потребно е системска поддршка и центар што ќе им помогне на луѓето да се снајдат, да се прилагодат и да напредуваат.

    КАРИЕРНИОТ ЦЕНТАР е токму таа поддршка.

    Искрено и со почит,
    Крсто Златков
    Основач на првиот самостоен Кариерен Центар